Thursday, September 25, 2008

Sandiwara Teresa Kok- Melayu yang bodoh

Apa dah jadi? Rupa-rupanya pemimpin-pemimpin nie takdelah hebat sangat, rupa-rupanya kaki belit gak. Sekejap kata ‘makan makanan anjing’, lepas tu kata ‘makan macam makanan anjing’. Macamlah dia pernah makan makanan anjing.

Bersyukurlah wahai Teresa. Dapat gak kau makan masa duk dalam tahanan tu. Kau nak duk kat Penjara Guantanamo, kau tahu betapa azabnya tahanan kat sana tu. Ini baru kena tahan untuk disoal siasat, dah kata macam-macam. Patutnya kau nie di hantar sahaja kat Penjara Teluk Guantanamo tu.

Semoga rakyat cepat sedar sandiwara pemimpin-pemimpin PKR dan DAP nie. Mereka mempunyai niat tidak ikhlas dalam perjuangan mereka. Ada agenda sendiri untuk menakluk Malaysia. Itupun masih ada Melayu bodoh yang mengundi DAP, yang masuk DAP. Kalau ye pun benci sangat dengan UMNO, masuklah dan undilah PAS, ini tidak...masuk parti serpihan PAP tu. Lim Kit Siang kan bekas SETPOL Lee Kuan Yew masa Singapura dalam Malaysia dulu

Melayu...cepatlah sedar.

Melayu dalam UMNO pun cepatlah sedar, jangan asyik fikir diri sendiri sahaja. sokong tak tentu arah. UMNO dah kurang menyengat, sebab apa. Sebab pemimpin dalam UMNO itu sendiri.

Lembab sangat,asyik tido ajer. Asyik dengar kata anak bini +++.

Woi...sedarlah, orang Melayu sedang memerhatikan UMNO. Disember ni penentuan hidup mati UMNO...takkan tak sedar-sedar lagi.

No comments: