Monday, September 15, 2008

16 September….

Lama aku menyepi. Menyepi bukan beerti mati, tapi menyepi untuk mencari satu kepastian yang tak pasti.

Aku menantikan saat-saat indah 16 September, untuk aku menyaksikan satu sandiwara terbaik Malaysia, satu lakonan pentas yang dimainkan oleh mana-mana individu berkepentingan, untuk meletakkan kepentingan diri dan kepentingan hawa nafsunya dengan menjadikan aku dan kita-kita semua sebagai mangsa kepentingan dirinya.

Siapa Perdana Menteri hari ini? Oh tidak, masih Abdullah Haji Ahmad Badawi…. Oh! Kecewanya aku melihat sandiwara Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia pada tanggal 16 September ini. ....

Oh!!! Tertipunya aku.... tapi jangan lupa....ramai lagi akan tertipu dek sandiwara Brother Anwar Bin Ibrahim @ B.A.B.I.

Buat Pak Lah, teruskan perjuangan. Jangan lupa.... Pak Lah mempunyai tanggungjawab besar pada negara dan ahli-ahli UMNO. Kalau Pak Lah rasa Pak Lah mampu, teruskan sehingga Jun 2010.... kalau tidak, baik 20 10 08, serahkan pada mereka yang selayaknya.

Kami masih sayangkan Pak Lah, kami masih sayangkan UMNO dan kami masih Setia Bersama Barisan... Pak Lah janganlah permainkan kesetiaan dan kasih sayang kami ini. Terima Kasih Malaysia

No comments: